photo allkarya_zpsxsfjfgmj.png

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Bermalasan.

Yes! Hari minggu muncul lagi. Seperti biasa, hari minggu aku sama saja macam hari-hari lain. Masih sibuk dengan pelbagai kerja sambilan, cuma yang beza, aku boleh duduk di rumah dan buat macam office sendiri! *tapi, masih tak boleh rehat kan? zzzzzz* Celik saja mata, aku ada 10 senarai kerja yang tersusun cantik atas meja kerja. T.T Nampak gayanya, minggu ini masih seperti minggu-minggu lalu. Apakan daya, kerja mengatasi segalanya. *sob sob*

Dalam pada sibuk nak langsaikan hutang kerja, sempat juga aku skodeng cerita satu-satunya band daripada Korea yang memang aku minat sejak daripada kemunculan mereka di persada seni sana. Yeay! CNBLUE menang 4 awards dalam 26th Golden Disk Awards di Osaka beberapa hari lalu!! Congratulations! Padah kerja banyak, cerita terbaru tentang mereka langsung aku tak sempat nak tahu. *sob sob lagi*

Koleksi boyfriends setakat ini *grinning*

Mereka bukan kumpulan menari sambil menyanyi. Mereka adalah talented band yang sudah terkenal di pelusuk Asia terutamanya Korea dan Jepun. *eh jap, apasal aku kemain bercerita ni? takpe kan? hehe~* Nak lagi dashyat punya cerita, aku pernah ke mini konsert mereka di Singapore tahun 2010 lepas. *terasa dunia aku yang punya*


Marvellous! Mungkin sebab arwah datuk aku sendiri seorang pemuzik Yayasan Negeri Pahang, minat aku lebih terarah ke music instruments. Teringat dulu, pernah belajar main piano, organ, biola dan macam-macam lagi. *al-fatihah untuk datuk*

Jungshin, Jonghyun, Yonghwa, Minhyuk *pengsan*

Sebelum entri ni dipenuhi lagi dengan gambar keempat-empat jejaka terhangat Asia ni, baiklah aku berhenti bercakap tentang mereka. :p Walaupun kesibukan sentiasa melanda diri aku, tapi bulan ni aku sangat happy apabila Sayang 3 Dalam 1 dengan rasminya telah diterbitkan hari ini untuk pasaran Malaysia. Syukur alhamdulillah!

Novel ni aku siapkan dalam masa hampir dua bulan, siap Mei 2011. :) Aku berharap karya baru ini akan diterima dengan hati terbuka oleh pembaca-pembaca novel. Setiap karya yang dihasilkan, aku akan terus cuba menampilkan kelainan yang tersendiri. Terima kasih buat semua! Terimalah, video CNBLUE dengan lagu Intuition! *nak juga selit... :)*


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: