photo allkarya_zpsxsfjfgmj.png

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Pengantin Baru!


Wewiiit~~ Selamat Pengantin Baru buat Yusry KRU & Lisa Surihani. Sakit pipi-pipi aku tengok gambar pernikahan mereka sebab senyum terover! Hahaha~ Suweeeeeeeeeet sangat! Syukur alhamdulillah segalanya telah selesai! Jodoh mereka, doakan agar mereka bahagia sehingga ke akhir hayat. Amin!

Sekarang aku tak sabar pula nak tunggu wedding 2 orang best friends aku yang dijadualkan berlangsung April ini. Mereka bakal melangkah ke gerbang perkahwinan dan sekaligus menyebabkan meninggalkan aku sendiri bertitlekan 'solo'. *terdiam, bunyi cengkerik menjadi latar belakang* Tengah terfikir, sedihkah aku nanti? Ermm... Sedangkan bestfriend lelaki aku dulu yang dah kahwin, aku boleh menangis? Inikan pula bestfriend perempuan? Maklumlah, persahabatan kami hampir menjangkau 17 tahun! *they are the best! love love so much!*

Takpelah, memang ada pasangan aku itu cuma mungkin masih dalam kesesakan lalu lintas atau tersekat di traffic light ataupun sesat entah ke mana-mana. Nak kata berusaha mencari, emm.. Aku mengharapkan dia yang datang sebab aku terlalu sibuk *alasan!* Mak dah beri hint, nak umum dalam FB untuk pencarian menantunya. Erk?? Noooooooooooooo~~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Liyana Zahim said...

Kak weeda, sy doakan kak weeda cepat2 kahwin.. Usia muda harus digunakan utk berkahwin sekahwin2nye.. Eh ade pkataan cani? Hahaha.. :p

Weeda Airiza said...

Aminnnnnnnnn~~~ Aaahahaha~ Tengah setia menunggu calon2 lah ni dik :p Nana bila? hihie~~~

Cik Mira said...

2 orang bulan April nie ? saper lagik..x tau pun..hehe..jgn la nanges..x mo sedey sedey.. I wish u all the best in u'r life n moga cepat sampai jodoh..