photo allkarya_zpsxsfjfgmj.png

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Kosong

Hari minggu bermula lagi dan secara rasminya baru aku perasan, dah hampir sebulan aku tak update blog. *ye, aku bukan malas nak kongsi cerita, tapi malas nak taip, ada tak blog yang tulis automatik bila kita cakap? muehehe~* Syukur alhamdulillah, akhirnya weekend ini aku free! Mulalah rasa janggal takde aktiviti nak buat. Menulis novel memang prioriti masa cuti macam ni tapi mood pula hilang. -__-


Kosong. Kenapa? Hmm... Mesti korang teringat lagu Kosong~ Kosong~ *tekalah sendiri :p* Sebenarnya yang dimaksudkan adalah entri aku yang kosong, tiada apa-apa. -__- Kalau nak cerita, hampir setiap hari jadual aku tetap sama. Kerja dan kerja lagi. Kerja dalam bidang construction memang tough! Setiap hari ada dateline dan rushing. Kalau dulu aku di bahagian consultant, sekarang aku dah mula timba pengalaman dalam bidang construction. So far, banyak sangat benda aku belajar. *chiss, jawapan common*

Untuk mereka yang bertanyakan tentang novel terbaru aku, buat masa ni aku sedang menulis. Tak sampai 100 mukasurat lagi. Jalan cerita semua dah ada. Hanya perlukan masa! Ya! Aku perlukan kapsul masa yang lebih. Masa yang ada memang cukup untuk buat kerja office, belum tambah kepenatan dan kekeringan idea. Writer's block adalah penyakit pada penulis yang amat ditakuti. Ouh~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: