photo allkarya_zpsxsfjfgmj.png

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Shopping Bersama Anak-Anak

Assalamualaikum, Selamat Malam!

Weekend baru saja beberapa hari berlalu dan sememangnya jadual saya untuk minggu lepas tersangatlah busy! *macamlah sebelum ni free sangat :p* Hari Sabtu lepas, saya dan team Aico Empire Group telah membawa sekumpulan anak-anak dari Rumah Kasih Nurul Hasanah pergi membeli belah ke Mydin Mall, Subang Jaya. Alhamdulillah, tahun ni telah masuk tahun ke 7 pihak Mydin sudi menaja anak-anak untuk penyediaan menyambut Aidilfitri. Moga mereka sentiasa dirahmati Yang Maha Esa. Amin. Huhu Sekejap saja rasa masa berlalu. Saya sendiri pun tak sangka, dah 7 tahun kami melakukan aktiviti ini bersama.

Selain saya dan Aico Executives yang lain, orang kuat syarikat iaitu Adam AF bersama kumpulannya, VIP (Yandy, Amen & KJ), Chef Selebriti Malaysia, Pn Norzailina Nordin dan Profesor Shaharudin Datuk Haji Ali (Rajamenangis.com) turut turun padang bersama-sama untuk menemani anak-anak membeli belah. Peruntukkan sebanyak RM100 telah diberikan untuk setiap seorang dan alhamdulillah, segalanya telah berjalan dengan lancar. Sayu bila tengok mereka yang tiada beribu dan berbapa. *hargailah ibubapa korang sementara ada*.

ada jugalah terselit saya dalam gambar ni *cari sendiri :p*

dengan Azma, pembantu Mydin bersama anak-anak kami :D

thanks a lot Mydin Mall, Subang Jaya especially kak Emmy :)

Adam juga sempat menghulurkan sumbangan peribadi berupa duit raya buat anak-anak ini dan ternyata mereka sangat gembira menerimanya. Saya masih tak lupa dengan wajah mereka yang confuse nak beli mana satu baju *rambang mata~~ bila diorang tanya, saya pun blur sekali haha* Sebenarnya saya sendiri pun rambang mata nak tolong diorang! Ahahaha~ Dahlah murah-murah, banyak jenis pula tu! *terpaksa menahan diri daripada shopping, tanggungjawab itu lebih penting ketika ini* :D

Kat sini saya share video rakaman tempoh hari ketika kami bershopping bersama. Jangan cari saya kat dalam tu sebab saya sendiri pelik kenapa saya hilang daripada rakaman *yandy VIP punya kerja~ :p* Oh, korang boleh juga tengok album penuh dalam Facebook - Aico Fc. :)

Buat adik-adik yang disayangi, kakak harap, adik-adik akan berjaya menjadi khalifah-khalifah ALLAH SWT yang berjaya di dunia akhirat, rajin-rajin belajar, sedekahkan Al-Fatihah, Yasin buat ibubapa yang telah pergi serta dengar nasihat kami, kakak-kakak dan abang-abang tempoh hari, jangan tinggal solat & sentiasa baca Al-Quran, ya? Will miss you... :')


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: