2018_allkarya

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Pembayang Novel Seterusnya - Bhgn 1

Pergh, awal gila aku nak bagi hint. :p Yang sebenarnya, aku tak tahu nak tulis entri apa dah. *sebulan off blog, lepas tu mengada nak buat entri banyak-banyak! :D* Timbullah idea untuk aku menulis serba sedikit dan berkongsi idea untuk novel akan datang. Buat masa ni, tak dapat nak cerita panjang-panjang sebab karya tu sendiri masih dalam pembikinan. InsyaALLAH, cuba menghabiskannya secepat mungkin untuk terbitan 2013. Moga karya selepas ini diterima sepertimana Sayang 3 Dalam 1 dan Nyanyian Syahdu ;)


Anyways, gambar bawah ni adalah hint kepada novel aku seterusnya. Setiap kali aku buat entri, aku akan letak hint baru. Muahaha~ Hint-hint ni akan membawa korang berteka teki tentang watak dan juga jalan ceritanya. Novel masih bergenre komedi romantik, ringan, mudah difahami dan mestilah ada pengajaran untuk mematangkan kita dalam kehidupan. Adakah di bawah ini heronya? Jeng Jeng Jeng !


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: