2018_allkarya

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Sayang 3 Dalam 1


Alhamdulillah. Akhirnya lahir juga karya kedua aku bersama Alaf 21 Januari ini. 'SAYANG 3 DALAM 1' mempunyai seribu satu makna tersendiri. Kehadiran 3 orang abang yang amat disayanginya sejak kecil lagi dan kemunculan 3 orang jejaka lain mengharu birukan hidup seorang gadis yang bernama Aryana Shafnie. Ingin tahu selanjutnya? Jom tengok sinopsis!

Sinopsis :

Seronok kan bila jadi anak bongsu? Itu yang dirasai oleh Aryana. Macam Dania dalam drama bersiri Awan Dania! Disayangi, dilindungi dan dilayan bagai menatang minyak yang penuh oleh tiga orang abangnya.

Hmm… bila sebut tentang percintaan, Aryana menongkat dagu sambil bingung memikirkan pilihan hati. Pertemuannya dengan Arel sejak pertama kali bersua di dalam lif yang rosak, menyebabkan gadis itu menjadi tidak keruan. Hati jiwangnya mula terusik. Saat Aryana mula mengenal cinta, muncul pula Zafran menagih kasih yang tidak kesampaian. 

Cinta monyet zaman sekolah sudah berlalu dan kini jejaka itu benar-benar menyayangi Aryana. Gadis itu bertambah bingung apabila Aizam cuba mengetuk pintu hatinya yang sudah sedia dipecah masuk oleh orang lain. Amboi, kasih sayang buat dirinya datang bertimpa-timpa, sekali harung!

Mahu atau tidak, kehidupan harus diteruskan. Sekarang, hanya ada satu cara yang harus dilakukan. Fikir dan bertindak! 

The best man wins! 

Hati kata, pilihlah dia. Otak kata, jangan! Hei, kasih… yang mana satu pilihan hatiku?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Liyana Zahim said...

Best! Nanti sy beli ye kak weeda.. Sinopsis pon catchy.. Hehehe..

Unknown said...

Hee~ Thanks sayang! :D Pegi tk Karnival? Kita jumpa sana~~~ :)

Dhiey said...

da ade jual kt kdai ker???

Dhiey said...

da keluar ke novel niyh??
boley beli niyh...

Dhiey said...

da keluar ke novel niyh??
boley beli niyh...

Unknown said...

Yup, dah keluar. Boleh order daripada Weeda :)