2018_allkarya

Bermula Daripada Pena Penghujung Mata, Dia Mula Mencetus Ilham Dan Menyusun Kata. Setiap Lorekan Mengandungi Bicara Yang Terkandung Seribu Satu Rahsia. Hanya Di Sini Dicurahkan Rasa Hati, Pendapat Peribadi Tentang Hakikat Duniawi Dan Di Sana, Alam Yang Kekal Hakiki.


- Weeda Airiza -



Trailer SAYANG 3 DALAM 1

Alhamdulillah! At last, trailer untuk novel terbaru aku, SAYANG 3 DALAM 1 selesai jua oleh team produksi yang telah bertungkus lumus untuk menghasilkan yang terbaik! Mereka semua masih merupakan penuntut kolej dan aku happy sangat dapat bekerjasama untuk cuba sesuatu yang baru bagi mempromosikan novel aku sendiri. Director - Kann, thanks a lot dear! Love you very much! You've done an amazing job although you are still young dear.

Of course untuk semua pelakon yang terlibat, Rinie, Adie, Ridwan, Aiman, Amelia, Ezany, Adeq. Terima kasih kerana tolong kakak!~ :) My family, friends, because of you guys, I'm here. *hugskisses* My beloved brother a.k.a. bigboss Aico Empire Group, bro Adam, beloved sister, kak Weina, AVX family,  thanks for all the support & thanks sebab bagi kebenaran lagu SAYANGKU JANJI untuk jadi main song trailer. Last but not least, editor Pn Ruby yang selalu beri nasihat dan tunjuk ajar bagi menghasilkan yang terbaik, Pn Saadiah & seluruh warga Alaf21 serta Grup Buku Karangkraf.

Hurm, entri aku dah seperti teks ucapan penghargaan dapat anugerah pula dah. *winkwink* Takpelah, sesekali. :) Bersyukur dengan segala anugerah yang diberikan oleh-NYA. Untuk pembaca, siapalah aku tanpa kamu. Aku ikhlas mencoretkan karya yang terhasil, semoga ianya memberikan manfaat dan ilmu yang berguna sama ada daripada yang tersurat atau tersirat.

Khas untuk semua, Sayang 3 Dalam 1, sayang selamanya!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

ZR said...

dah habis baca . sangat best ! jatuh cinta dengan arel . :D

yanie said...

mmg syok cte ni..bru je abis bce beberape jam lps...
syoknye klu de abg yg protective n sengal cm affizam,affizal n affiqal...
hehe
yg pasti mmg sweet la novel ni..
tahniah sebab berjaya wt sy senyum snsorg..
^_^

Unknown said...

Thank you very much Putryy sebab sudi baca buku ni :) <3 Lots of love! Agak2 org macam Arel, wujud tak? Hehehe~

Thank you so much Yanie sebab sudi membaca karya Weeda sehingga tamat. Alhamdulillah :) <3 Kalau ada abang2 mcm ni, memang seronok kan? :D Lots of love to you! :)

Anonymous said...

seyes best novel ni...
tp xske nan qaisara tu...
ish3...
cian kt arel...
btw,best klaw dpt abg3 yg protective mcm affizam,affizal and affiqal tu...
hehehehe...
ag satu hope dpt pakwe yg hadiahkan senaskah al-quran mcm arel...sweet sgt...

Unknown said...

whoaaaa ? big claps for kak weeda..
dah lama saya tak senyum smpai ke telinga... semenjak baca novel ni, memang happy gile-2....
Miera baru je separuh jalan baca.. dah jatuh hati dekat AREL AFZAL ^^
dan ada sikit lah perasaan jealous dekat aryana tu sbb abg-2 dia gila-2 dan sengal semuanya... kan best kalau ada abang :(

Unknown said...

Syue, thanks a lot sebab baca buku saya :D Really appreciate it!~ Mmg best kan kalau ada abang2 macam tu.. riuh suasana! protective tp dlm masa yg sama sgt penyayang :D Mmg sweet sgt dpt pakwe yg mcm tu.. hehehe~

Amira, tkasih byk2 sbb baca buku akak. really appreciate it :D akak sendiri pun jatuh hati dgn hero akak, cemana tu? hahaha~ samalah kita, akak pun takde abg... tu sebab realisasikan dalam novel ni hehe :D